تقویم نمایشگاههای کار
- هفتمین نمایشگاه کار ایران - 24 الی 26 بهمن ماه 1403
دروازهای رو به تغییر
قابلیت شبکه سازی و برندینگ در یک رویداد پویا و پر مخاطب، نمایشگاه کار را به یکی از ابزارهای مهم ارتقا برند کارفرمایی تبدیل کرده است.
کارجویان چه تازه فارغالتحصیل باشند و چه دارای تجربه مناسب، برای استخدام در یک سازمان جدید فاکتورهای مهمی مثل فرهنگ سازمان، پاسخگویی مدیران و ... را مدنظر قرار خواهند داد.
شناخت نسبی از ویژگیهای رفتاری و ظاهری کارجو همزمان با دریافت رزومه کارجو؛ به تسریع و سهولت فرآیند استخدام میانجامد.
همین حالا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
کد تایید به شماره پیامک شد.
۰۵:۰۰ مانده تا دریافت مجدد کد.